wtorek, 8 kwietnia 2014

O blogu. Na początek.

HelloMitty



To mój kawałek świata, którym chciałabym się dzielić z Wami! Będzie o codzienności -mam nadzieję- nie zawsze tak codziennej, o związkach, partnerstwie, o modzie, o pysznościach i przyjemnościach związanych z jedzeniem, o moim kochanym psie - Mitty'm - od którego wszystko się zaczęło. Będzie to blog lifestylowy, jeżeli już koniecznie muszę przypiąć mu jakąś łatę. Lifestylowy z założenia, ale kto wie, w którą stronę ewoluuje? Mam nadzieję, że będziecie mi towarzyszyć w tej przygodzie.




PRYWATNIE...


Ania. 24 letnia studentka prawa. Narzeczona pewnego Matt'a. Siostra Dwóch Najwspanialszych! Właścicielka najbardziej pierdzącego buldoga francuskiego na świecie. Tak, najbardziej pierdzącego na świecie, jak nie w całej galaktyce. Szczególnie po przysmakach serwowanych mu przez ciotkę Agę.
Niedługo stanę przed pierwszą z poważniejszych decyzji w moim życiu- czyli obranie drogi zawodowej i powiem Wam szczerze, pojęcia nie mam, co wybrać. Zanim więc stanę się tym niemiłosiernie nudnym prawnikiem postanowiłam popisać, od tak dla siebie, dla innych. Ciekawa jestem, czy komuś przypadnie do gustu mój smak, humor, szczypta ironii...
Poza trudnymi dylematami lubię też mniej stresujące zajęcia, jak czytanie książek, czy podróżowanie - najlepiej daleko i tam gdzie ciepło, ale niekoniecznie po to tylko, aby leżeć plackiem, sączyć drinki i nic nie robić - chociaż przyznacie, że jest to przyjemny rodzaj spędzania wolnego czasu.
Fotograf'ka-totalna amatorka, ale z dobrym sprzętem. Podobno wystarczy go rozpracować, przeczytać instrukcję...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz